Hopp til hovedinnhold

97,5% smilte i 2023 etter å ha fått løst sin IT-sak hos oss

support

Noen mennesker er helt sykt bra, noe som gjør dagen til andre mennesker bedre

.. Og det kan vi med stolthet og trygghet si at gjelder vår gjeng som sitter og tar imot henvendelser fra våre kunder. Hvis du fortsetter å lese, skal jeg fortelle deg hvordan de kan gjøre din dag bedre - uavhengig av om du er ansatt, leder eller innleid i et selskap. For er det én ting vi i Evelon kan si vi er ordentlig (!) stolte av, så er det supportgjengen vår.

En All Inclusive-supportavtale - uten * og liten tekst

  1. Mange virksomheter får grøsninger på ryggen når de må forholde seg til ulike leverandører sine timepriser - vi er intet unntak.
    Med en All-Inclusive avtale vil du slippe å forholde deg til timepriser. Du og dine kollegaer vil kunne ta kontakt med oss så mange ganger dere vil, uten å måtte tenke på at takstameteret går. Det vil gi CFO en forutsigbar kostnad i budsjettet, og de ansatte slipper å tenke at de må få godkjent timer fra nærmeste leder.
  2. Når vi sier All-Inclusive, så mener vi All-Inclusive.
    Om det gjelder mobiltelefon, PC eller tablet, om det gjelder bluescreen, mail, print eller feil i en applikasjon, om det gjelder glemt passord, manglende lyd i headset, eller en bortkommen fil. Gjengen vår fikser - også om det dreier seg om tredjeparsapplikasjoner.
  3. Et høyt kompetansenivå på de første som mottar saken gjør at du raskt får løst din sak.
    Dette vet vi er noe som skiller oss fra våre aller fleste konkurrenter. I stedet for at førstelinjesupport fungerer som sekretærer som registrerer saker for så å sende de videre via et sakssystem, løser vår førstelinje majoriteten av alle saker som kommer inn.
  4. Effektive eskaleringsrutiner.
    Med en kunnskapsrik og rutinert førstelinje blir saker som vi vet trenger annen type kompetanse raskt eskalert til riktig avdeling - enten om det er andrelinje eller drift. Hver avdeling har en egen saksansvarlig som sørger for at eskalerte saker prioriteres og håndteres på best mulig måte.
  5. En glad og fornøyd gjeng til tross for IT-utfordringer.
    Det er ikke ofte IT-utfordringer knyttes til noe positivt, og vi vet at det kan være både kritisk og frustrerende med ting som "bare skal fungere" som plutselig ikke gjør det. Det vi kan si er at når disse situasjonene først oppstår, så vil du bli tatt ordentlig godt vare på av dyktige personer som snakker om IT på en måte som er forståelig for alle.
  6. Kvalitetskontroll, slik at vi hele tiden kan jobbe for å bli bedre.
    Mange virksomheter på tvers av ulike bransjer påstår at de er opptatt av kundetilfredshet (noe annet ville vært lite strategisk). Likevel er det få som faktisk kan dokumentere det. Som kunde av Evelon vil du ha mulighet til å vurdere oss etter hver sak du har hatt med oss, en vurdering som til en hver tid ligger live på våre nettsider. Vi tåler tilbakemeldinger, og vi ønsker tilbakemeldinger, for det er eneste måten vi kan vite om du virkelig er fornøyd eller om det er noe vi kan forbedre.

Priser

Vår All-Inclusive Supportavtale koster kr 350,- per bruker per måned, og gjelder for alle ansatte i selskapet. I våre statusmøter vil vi til enhver tid være transparente og legge frem statistikk på hvor mye tid vi har brukt i saker for å vise lønnsomheten på supportavtalen.

Publisert: . Oppdatert: .

Vi hjelper gjerne til med å finne den beste løsningen for din bedrift

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat!