BEMANNING OG MÅL

Vår support er bemannet med fire dyktige personer (våre superhelter!), som har som mål å svare deg på telefon i løpet av 10 sekunder. Du har i tillegg mulighet til å kontakte oss på mail, chat eller via vårt ticket-system. Våre supportmedarbeidere kjenner deg og din bedrift sine løsninger, og blir kontinuerlig vurdert ved hjelp av vårt evalueringsverktøy SmileBack.

KVALITET I VÅRT ARBEID

 

Kvalitet i vårt arbeid

SmileBack er et verktøy vi har for å sikre kvaliteten på vårt supportarbeid. Det er en skybasert tjeneste som gir våre kunder mulighet til å gi oss en umiddelbar respons på vårt arbeid. Kunde har valget mellom å kun gi en hurtigrespons ved å trykke på en rød, gul eller grønn smiley, eller å i tillegg legge til en kommentar. Svaret blir sendt direkte til ledergruppen på mail, og nødvendige tiltak blir iverksatt dersom vi får kommentarer på forbedringsområder fra våre kunder.

Single Point Of Contact

Vi ønsker å forenkle din hverdag ved å være den eneste du trenger å ta kontakt med de gangene du har en utfordring eller et spørsmål. Selv om din henvendelse ikke gjelder våre tjenester, vil vi ta ansvar for å løse problemet med tredjeparter på vegne av deg. Dette gjør vi for at det skal være enklest mulig for deg og dine kolleger å be om hjelp.

Vinner av beste kundetilfredshet

Lillevik IT er vinner av Microsoft sin pris Årets beste kundetilfredshet – blant annet på grunn av kvaliteten vår supportavdeling leverer. Vi gjør det vi kan for å hjelpe deg, og vi arbeider som et team. Dette vil si at dersom det skulle vise seg at én konsulent ikke har svaret på spørsmålet ditt, vil du raskt komme i kontakt med en av våre andre ansatte som vil kunne hjelpe deg.

ET UTVALG AV TILBAKEMELDINGER FRA VÅRE KUNDER

Best support som alltid!

Fantastisk god service og leveranse.

Great service! Nice people:)

Good service, i didn’t have to do anything, customer service did everything for me. Now,  that is awesome!

Fantastisk hyggelig personal og veldig god hjelp.

Jeg fikk rask og relevant hjelp av en hyggelig person på brukerstøtte.

You solved a problem that really was our task to solve!

Dere svarer alltid super-raskt og er alltid blid og hyggelig, både på mail og telefon:)

Alltid snarlig og kvalitetsfull tilbakemelding.

PRISER

AD-HOC BRUKERSUPPORT

kr50mnd
  • Support Office 365
  • Support pc, mac, mobil og nettbrett
  • Faktureres etter medgått tid

OFFICE 365 BRUKERSUPPORT

kr100mnd
  • Support Office 365
  • Support pc, mac, mobil og nettbrett
  • Alt inkludert i prisen

ALL INCLUSIVE BRUKERSUPPORT

kr300mnd
  • Support Office 365
  • Support pc, mac, mobil og nettbrett
  • Alt inkludert i prisen

PAKKELØSNING

De aller fleste av våre kunder velger en supportavtale sammen med Microsoft 365. Med dette har du komplett kontor i skyen, sikkerheten i behold og ubegrenset brukersupport.

All inclusive brukersupport + Microsoft 365

Totaltpris = 462,-
per bruker/mnd

Få med deg disse spennende Office 365-tipsene og mye mer i bloggen vår!

Til bloggen
  • Hvordan la Office 365 gjøre arbeidshverdagen din bedre? Her kan du lese hvordan vår prosjektleder benytter Office 365 i sin arbeidshverdag. 

  • Om du er opptatt av struktur og organisering kan OneNote raskt bli en av dine favorittkomponenter i Office 365. Med mulighet til å lagre alle notater, referater, huskelister og bilder, i ulike notatblokker med tilhørende seksjoner og sider, kan du endelig samle hele ditt liv – både personlig og profesjonelt – på ett og samme sted. Les mer her. 

  • Hvordan oppnå bedre samarbeid og kommunikasjon på tvers i bedriften med Microsoft Teams? 

PROBLEMER DU LØSER MED DEN BESTE IT-SUPPORTEN

Med markedets kanskje beste support-tjeneste får du mer fornøyde og effektive brukere. Du får garantert lynrask respons, direkte fra kompetente teknikere som kjenner din løsning som sin egen.

Brilliantly and swiftly service from a forthcoming, friendly and warm support consultant.

Simen Øvergård, Epinova

Kontakt oss