Noe av det våre konsulenter liker aller best er å drive proaktiv rådgivning, og bli utfordret på å komme med forslag til forbedringer.

EKSEMPLER PÅ RÅDGIVNINGSTJENESTER VI TILBYR

  • Sikkerhetsworkshop og forslag til intern sikkerhetsstandard

  • Vurdering av eksisterende IT-miljø og forslag til forbedringer

  • Teknisk bistand i forbindelse med et konkret scenario

  • Utarbeidelse av kravspesifikasjon i forbindelse med anbud 

  • Brukeradopsjon – hvordan få bedriften til å få maksimalt utbytte av dagens løsninger

  • Planlegging og eksekvering i forbindelse med innføring av nye tjenester 

  • Proaktiv og kontinuerlig rådgivning på generell basis  

DU BEHØVER IKKE VÆRE KUNDE AV OSS

Vi har hjulpet bedrifter i alle størrelser, fra mange ulike bransjer, med ulike utfordringer – både eksisterende og nye kunder.

Ingen bedrifter er for små og ingen oppgave er for stor. Enten om du ønsker en vurdering av eksisterende IT-miljø med forslag til forbedringer, om du ønsker en sparringspartner til en konkret case, eller om du trenger hjelp til utarbeidelse av kravspesifikasjon bistår vi gjerne!

HVORDAN FUNGERER DET?

Det er veldig enkelt. Du tar kontakt med oss på telefon, mail eller chat, og vi vil finne en dato for et møte hvor vi får dypere innsikt i deres ønsker og behov. I tråd med bedriftens strategi vil vi komme med et forslag til plan for arbeidets innhold og omfang. Så fort begge parter er fornøyd med planen vil vår prosjektleder finne en passende konsulent for arbeidet og booke inn tid.

01. KOMPETANSE

Vi er Microsoft gullpartner på flere områder. Det betyr at vi kontinuerlig leverer et stort antall løsninger, har dokumentert kompetanse i form av en rekke høyt sertifiserte konsulenter, og dokumentert kundetilfredshet i form av skriftlige referanser fra mange av kundene våre. Som kunde vil du ha hele Lillevik IT i ryggen – ikke kun én dedikert ressurs. Dette vil si at dersom det underveis i rådgivningen skulle vise seg at oppdraget trenger flere eller andre typer ressurser vil vi enkelt kunne involvere mer kompetanse fra kontoret.

02. INNOVATIVE LØSNINGER

I 2019 vant vi Microsoft sin pris «Årets Digitaliseringspartner SMB» på bakgrunn av måten vi leverer rådgivningstjenester relatert til IT-miljøer, digitaliseringsprosesser, samhandling og sikkerhet. Vi holder oss oppdatert på det nyeste på markedet og gir veiledning basert på hva vi mener kan passe for kunden.

03. SIKKERHET

Vi elsker sikkerhet!

Sikkerhet er et av de raskest voksende områdene innenfor IT – og det er ikke uten grunn. Dagens trusselbilde krever at bedrifter har en omfattende beskyttelse av brukeridentiteter, enheter og data. Det er likevel et stort område og mye å sette seg inn i, noe som gjør at det kan være vanskelig å vite hvilket sikkerhetsnivå og hvilke sikkerhetsinnstillinger som er riktig for din bedrift. Vi har flere dyktige konsulenter som har spesialisert seg på sikkerhet, og som kjører sikkerhetsworkshops ute hos kunder for å bidra med nettopp dette.

SÅ FORNØYD AT DU IKKE VURDERER ANDRE ALTERNATIVER.

Vi skal ha Norges beste brukersupport og høyeste kundetilfredshet. Gjennom å etterleve våre verdier ønsker vi at du som kunde raskt skal føle deg som en del av Lillevik-familien. Med kompromissløs dedikasjon både til kvalitet i alt vi leverer og til fornøyde kunder, beviser vi hvorfor vi er det beste valget for deg.

Kundetilfredshet er og har alltid vært en strategisk prioritering for selskapet, og de ansatte gir alltid det lille ekstra for at du skal være fornøyd. Derfor var det ekstra stort da vi i 2017 mottok Microsoft Norge sin hederspris for «Beste Kundetilfredshet».

“Lillevik IT er den effektive, dedikerte og kunnskapsrike IT partneren vi trenger for å kunne fokusere på vår bankdrift.”

Thomas Iversen, MyBank ASA

“Lillevik IT har positive, serviceinnstilte og dyktige medarbeidere. Rask respons og gode løsninger gjorde valget enkelt.”

Pål Brevik, ADV Finance

“Lillevik IT hjalp oss trygt og enkelt over til Microsoft 365, og vi har nå en sikker og moderne IT-løsning.”

Morten Aagaard, Marstrand