Hjem/Tjenester/Cloud Backup
Cloud Backup2020-02-11T13:53:22+01:00

 GIR DEG KONTINUERLIG TRYGGHET OG PRODUKTIVITET

Office 365 har flere mekanismer for å gjenopprette tapte data i Exchange, SharePoint og OneDrive for Business, men en fullgod beskyttelse får man først med en dedikert og ekstern backup-løsning.

Enkelt oppsett

Ingen lokal installasjon og klar til bruk på 5 minutter.

One-Click restore

Enkelt, intuitivt og gjenoppretter tapt data på sekunder.

Ubegrenset mengde

Backup 6x daglig med ubegrenset mengde og historikk.

Bestilling

PRISER

Etablering, oppsett og all support er inkludert i prisen!

E-POST

kr35bruker/mnd.
  • E-post
  • Kalendere
  • Kontakter
  • Support & Gjenoppretting

DOKUMENTER

kr35bruker/mnd.
  • Dokumenter
  • Mapper
  • Lister
  • Support & Gjenoppretting

KOMPLETT

kr60bruker/mnd.
  • Alt inkludert
  • Alt inkludert
  • Alt inkludert
  • Alt inkludert
Hvorfor trenger man ekstern backup av Office 365?2020-01-20T14:37:58+01:00

Hvis noe er slettet fra E-post, Sharepoint, eller OneDrive for Business er det borte for alltid. Det er ikke uvanlig at en medarbeider ved et uhell sletter viktig dokumenter eller mapper på et fellesområde uten og vite om det. Derfor velger stadig fler og sikre sine data i en løsning utenfor selve plattformen til Office 365.

Er det noen skjulte kostnader eller variabler?2020-01-20T14:37:01+01:00

Nei. Månedsprisen er pr bruker og dekker ubegrenset backup, restore og retention. Det er også inkludert ubegrenset support og hjelp til restore av tapt innhold.

Må det installeres noe på klientene (pc/mac/mobil)?2020-01-20T14:36:15+01:00

Nei. Tjenesten tar backup direkte fra Office 365 og krever ingen installasjon hos sluttbruker. Så fort tjenesten er aktivert har du sikret alle data brukerne trenger i prinsipp ikke vite om det før de har behov for å gjennopprette tapt data.

Hva koster det og etablere CloudBackup?2020-01-20T14:35:18+01:00

Det koster ingenting og etablere tjenesten, og du har iverksatt backup av Office 365 på under 5 minutter.

Er ikke Office 365 trygt nok?2020-01-20T14:34:26+01:00

Jo. Office 365 er definitivt trygt og kjører på en av verdens aller største og beste løsninger for infrastruktur. Det betyr at du kan stole 100% på at dataene dine ikke blir borte eller at løsningen slutter å fungere. I Office 365 kan man gjennopprette elementer fra “Deleted Items” men det er ikke bygget som en backup/restore løsning. Hvis noe er slettet fra E-post, Sharepoint, eller OneDrive for Business er det borte for alltid, og det er ikke uvanlig at en medarbeider ved et uhell sletter viktig dokumenter eller mapper på et fellesområde uten og vite om det. Når da noen plutselig trenger dataen etter noen måneder er det umulig å spore det tilbake. Derfor velger stadig fler og sikre sine data i en løsning utenfor selve plattformen til Office 365.