KUNDESUPPORT
På denne siden vil du finne kontaktinformasjon og viktige linker dersom du skulle ha noen spørsmål eller utfordringer. Om du har behov for hjelp utover dette kan du gjerne ta kontakt med oss på telefon eller e-post.
#norgesbestesupport
DRIFTSMELDINGER
Vi vil fortløpende legge ut driftsmeldinger her dersom det er utfordringer med våre egne, Microsoft, eller andre systemer som berører kundene våre.
KUNDEPORTAL
Ønsker du å se fakturaer eller detaljer hva gjelder deres pågående og lukkede saker kan du logge deg inn på deres kundeportal her.
Du finner den eldre versjonen av kundeportalen her.
INFORMASJON OM SUPPORTAGENTEN
Hva gjør supportagenten?
Supportagenten gjør det raskere og enklere for deg å kontakte support samtidig som vi kan hjelpe deg mer effektivt når du trenger det. I tillegg sørger den for at maskinen din alltid er oppdatert og at din bedrift har oversikt over, og kan planlegge og rapportere for både utstyr og lisenser.
Hvor kan jeg se supportagenten?
Du finner agenten som et lite bildet av logo-ikonet til LILLEVIK nederst til høyre på skjermen. Hvis du ikke ser den direkte, klikker du på den lille hvite trekanten/pilen ved klokken og deretter på ikonet vårt så får du oversikt over innholdet.
Hvordan installerer jeg supportagenten?
Klikk på denne linken, og velg den agenten som passer for din maskin på siden du kommer til.
Funksjonalitet når du klikker på ikonet til supportagenten
- Du kan be sende oppdatert status fra din maskin og inn til helpdesken. Du trenger ikke bruke denne selv men det kan hende en av våre konsulenter vil be deg om det i forbindelse med fjernstyring av din maskin.
- Du kan ta et skjermbilde, som du automatisk kan legge ved når du lager en «Service Ticket». Dette gjør det enklere for support å se feilen og løse problemet raskere.
- Du kan sende en automatisk oppdatering på ressursene du har tilgjengelig på maskinen din. Du trenger ikke klikke på denne selv men det kan hende vi ber det om det i en supportsak for å få en oversikt over maskinstatus.
- Du kan lage en ticket til helpdesk som automatisk linker saken opp mot både deg og maskinen din. Du kan automatisk legge ved skjermbilder og vedlegg og er kanskje den raskeste måten å registre en sak.
- Du har en link som tar deg direkte til Kundeportalen hvor du har oversikt over kundeforholdet og alle registrerte saker.
Her kan du også registrere nye tickets og komme direkte i kontakt med support. - Du finner også en link som tar deg direkte til kontaktsidene våre for både support, salg og administrasjon.
- Du har en link som lar deg ringe direkte til HelpDesken dersom du har summetone i Skype eller andre Soft-phone applikasjoner installert på din maskin.
- Du har link til en infobox med teknisk informasjon om din PC. Dette er ofte nyttig informasjon for oss når vi hjelper deg med feilretting av et problem.