Vi ønsker at det skal være enkelt for deg å komme i kontaktog du kan nå oss både på chat, telefon, mail og via vårt ticketsystem. Chaten finner du nederst til høyre på våre hjemmesider, og er åpen på hverdager fra kl 08:00-16:00.  

Kontaktskjema

OM DU TRENGER TEKNISK BISTAND

Våre superhelter på support sitter klare, og vi vil hjelpe deg uavhengig av om du er kunde av oss eller ikke. Supporten kan du nå via «live chat» ikonet nederst i høyre hjørnet på skjermen, eller på følgende måter:

Dersom du ønsker og vite mer, eller vil ha en supportavtale med oss kan du finne priser og innhold her.

OM DU ØNSKER Å BESTILLE VARER ELLER TJENESTER

Salgsavdelingen vår bistår både med forklaring, anbefaling og bestilling av produkter og tjenester. 
Tastevalg 2 (administrasjon) for kontakt via telefon, eller bruk «live chat» ikonet nederst til høyre på skjermen og spør etter salg.

Du kan også enkelt booke et møte med vår salgskonsulent Christopher direkte i hans kalender om du heller ønsker det.

OM DU HAR SPØRSMÅL TIL FAKTURA ELLER BETALING

Da treffer du som regel Vidar som gjerne bistår om du har spørsmål eller trenger hjelp. 

OM DU HAR SPØRSMÅL TIL VÅR MARKEDSAVDELING

Da treffer du som regel Trine som gjerne bistår om du har spørsmål eller trenger hjelp.

Tastevalg 2 (administrasjon) for kontakt via telefon, eller bruk «live chat» ikonet nederst til høyre på skjermen.

Om du har andre henvendelser kan du gjerne legge igjen en beskjed, så tar vi kontakt med deg