I stillingen som 1. linje support vil du fortløpende håndtere og løse saker som kommer inn via vår supporttelefon, sakssystem og chat på web. Du vil bli en del av et dyktig og utrolig hyggelig support-team, som er selskapets og våre kunders største helter. Som person er du blid og hyggelig, hjelpsom og effektiv. Du liker kundekontakt og ønsker å gjøre det du kan for at kunden blir fornøyd.
Om du har erfaring med basic driftsoppgaver og Microsoft skytjenester er dette et stort pluss:
- Brukerstøtte på PC
- Generell IT-og Microsoft kompetanse
Som en av våre support spesialister vil du ha ansvar for daglig support og driftsoppgaver til våre kunder. Andre arbeidsoppgaver vil i tillegg omfatte følgende:
- Kundeveiledning og brukerstøtte
- Utarbeide rutiner, standarder og dokumentasjon
- Bidra til kompetanseheving både internt og eksternt
- Være oppdatert på nyheter og funksjonalitet i Windows og Office 365
- Være oppdatert på Windows og Office 365-relaterte tredjeparts tjenester og applikasjoner
Det vil telle positivt om du i tillegg har:
- God generell IT-kompetanse
- Microsoft MCP, MCSA, MCSE
- Erfaring med drift og support av Windows Server og PC
- Erfaring med drift og forvaltning av nettverk og infrastruktur
Ta kontakt med Marianne Aarhus på maarhus@lit.no dersom du er interessert eller ønsker mer informasjon om stillingen.