Trifid er et rådgivningsselskap som bidrar til modernisering, endring og utvikling i grensesnittet forretning, teknologi og organisasjon.

“Trifid AS ble etablert i 2016 og startet opp i 2017. Allerede har vi rukket å bli nærmere 20 ansatte som hver dag gjør kundene og hverandre bedre. Våre kunder bruker oss når de har behov for rådgivere som kan vise til dokumenterte resultater fra arbeid med modernisering, digitalisering og transformasjon. Vi er oppdatert på beste praksis og ny metodikk, samtidig som vi er pragmatiske og kan tilpasse oss dagens situasjon.

Hos Trifid setter vi vår ære i å levere tjenester med høy kvalitet og med et godt resultat for kundene våre, de ansatte i virksomheten og for eier. Vår egen ambisjon er 300 ansatte i 5 land, med tilfredse kunder som fortsetter å etterspørre våre tjenester som gjør dem bedre.» 

TRIFID AS

Møt Øystein Saursaunet
Trifid AS

Han trengte en moderne og mobil IT-løsning.

Øystein er ansvarlig for prosjekt- og risikostyring i Trifid AS. Trifid AS jobber i grenselandet mellom IKT og forretning, med fokus på digitalisering, modernisering og transformasjon. Trifid startet opp i 2017 uten et bedriftsvennlig IT-system, og hadde behov for et sted å dele informasjon, samt sikre tilgang til e-post og data.

Hva skjedde?

Trifid tok kontakt etter en anbefaling, og vi kom raskt i god dialog med hverandre. Det aller viktigste var å kartlegge hvilke IT-relaterte behov Trifid hadde for å utføre sine oppgaver på best mulig måte. Når dette var klart tegnet vi opp et løsningsforslag, og satte opp en plan for hvordan vi skulle nå målet på best mulig måte. I dag sitter Trifid på en 100% skybasert løsning med full kontroll på sikkerhet og innhold. De jobber med Office-programmene de kjenner fra før, og har i tillegg til moderne verktøy for samhandling og produktivitet.

“Lillevik IT har hjulpet oss med å finne og innføre trygge løsninger for sikker samhandling”

Øystein Saursaunet, Trifid AS